maandag 12 januari 2015

"HAPPY NEW BLOG/YEAR"

Guess who's back??? Hoi lovies, daar ben ik weer! Na een dikke, onverwachte blogbreak mag ik mijzelf eindelijk weer echt 'blogger' noemen. 3 maanden lang liet ik niks van me horen, heel onbeleefd eigenlijk. Maar nu ben ik terug, samen met mijn nieuwe blog. Nieuwsgierig naar wat dit nou weer is, en hoe het verdergaat nu? Lees dan verder.
xo Anouck is mijn nieuwe blog, waar je net zoals op the blog of a fashion cake mode en lifestyle gerelateerde artikelen kan vinden. Vanaf nu wil ik elk artikel plaatsen in één van de drie categorieën (style, fun of beauty) plaatsen. Ik wil ook meer gaan schrijven over films, boeken, en koken. 

Misschien vraag je je nu af; maar waarom dan een nieuwe blog? Nou, eigenlijk is dat heel simpel, ik was gewoon helemaal uitgekeken op TBOAFC. Ik had geen zin meer om artikelen te schrijven, en na een  dikke twee maanden vond ik het we lekker rustig om niet meer te bloggen. Totdat ik midden december weer eens op bloglovin' keek en op een rustige zondagmiddag alle ongelezen blogpost door zat te lezen. Toen dacht ik, misschien mis ik het toch wel een beetje. Ik wou wel weer gaan bloggen, maar niet meer op mijn oude blog.

Dus tja, na een tijdje hakte ik de knoop door en werd the blog of a fashion cake verwijderd, en xo Anouck geboren. De meeste artikels heb ik verwijderd, maar een aantal heb ik laten staan en kun je hier dus nog vinden. De posts van de afgelopen maanden zijn er sowieso nog wel. Ik hoop heel erg dat jullie deze blog ook leuk zullen gaan vinden, ik doe mijn best! Oh en nog een gelukkig nieuwjaar iedereen!! 

4 opmerkingen:

  1. Super dat je terug bent! Ik mistte je blog al. Je hebt echt een supermooie lay out en een leuke blognaam! Ik ben benieuwd naar je komende posts. Als ik weer thuis ben zet ik je blog gelijk weer in mijn favorieten!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je nieuwe domein, en heel veel succes. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat lief dat je een reactie achterlaat, heel leuk dat je een kijkje op mijn blog hebt genomen. Als jij ook een blog hebt neem ik zeker even een kijkje! ♡