woensdag 14 januari 2015

"2014 HAPPY LIST"

Primark met een vriendin en mama   shoppen in Centro, Oberhausen   foto's maken langs de rijn   naar Divergent in Ede   naar Deventer met school   logeren met vriendinnetjes   meivakantie   naar Arnhem en Nijmegen met mam  gekampeerd in een tuin   naar nemo en artis met school   naar bad neighbours   Nederland aanmoedigen tijdens het WK   overgegaan naar de derde   naar the fault in our stars   wokken plus logeren met de hele (!) klas    het supergezellige eindfeest   zomervakantie!!!   naar Medemblik op vakantie   met de liefste vriendinnen naar frankrijk   naar de primark met diezelfde vriendinnen   beginnen aan een nieuw schooljaar   spontaan naar if i stay in zwolle   naar the maze runner met z'n 10'en   naar brive als uitwisseling   herfstvakantie   de eigenaar van een iphone worden   weer wokken met de klas   naar rotterdam  met mam en zusje   naar mockingjay part 1 (weer met z'n 10'en)   sinterklaas vieren met diezelfde 10 mensen   de toetsweek overleven   een gezellige kerstsportdag hebben gehad   een nog gezelliger kerstgala (inclusief maskers) hebben gehad   kerst vieren in duitsland bij familie  naar de Hobbit   mijn 15e verjaardag vieren

2014 is al bijna twee weken voorbij, maar ik kon het niet laten om nog een lijstje te maken met alle leuke dingen die in heb gedaan. Ik ben de laatste tijd nogal hevig verslaafd geraakt aan het maken van lijstjes, mede dankzij school. In mijn hoofd kan het soms één grote warboel zijn, en dingen netjes onder elkaar opschrijven bleek de ideale oplossing te zijn, helemaal top. Interessante lijstjes van alle dingen die ik nog allemaal voor school moet doen leuke nieuwe trends, films, boeken, noem maar op, zul je binnenkort dus ook hier zien te vinden. 

Hoogpunten uit 2014

2 keer naar Frankrijk, één keer op vakantie met mijn vriendinnen, en ook één keer naar Brive in het zuiden op uitwisseling. Allebei de weken waren echt onwijs leuk en gezellig, ik zou het zo over willen doen! In de zomervakantie gingen ik en twee andere vriendinnen met Emily en haar familie mee naar hun huisje in Frankrijk. Het was echt zo'n typisch Frans huisje, in een dorpje zo groot als mijn straat, heel grappig. Het was echt heel gezellig en we hebben ons prima vermaakt, terwijl we niet eens heel vaak weg gingen. De uitwisseling naar Brive was iets vanuit school geregeld, iets waar ik normaal niet zo snel aan mee zou willen doen, maar toch heeft iets me overgehaald dat ik mezelf toch ging opgeven, en ik heb er absoluut geen spijt van gehad, het was zo onwijs leuk! Het was een uitwisseling met een school daar, wat betekent dat die kinderen hier ook nog heen komen. Dat wordt nog wat, haha! We hebben in ieder geval veel leuks daar gedaan, van shoppen tot grotten bezoeken tot discoschaatsen. 

Naar de film, was ook iets wat ik in 2014 vaak heb gedaan. Soms met zijn viertjes en soms met z'n tienen, altijd was leuk! 

Van LG naar Iphone. Jaaaa, Anouck joint de Iphone club! Mijn LG had na bijna 2 jaar trouwe dienst het opgegeven, dus was het hoog nodig voor een nieuwe telefoon. Ik heb nu sinds de herfstvakantie (net ná Brive, dat is wel jammer) een Iphone 5s, en wat is 'ie fijn!! In het begin was het wel wennen, maar we zijn nu al onafscheidelijk ;)


3 opmerkingen:

Wat lief dat je een reactie achterlaat, heel leuk dat je een kijkje op mijn blog hebt genomen. Als jij ook een blog hebt neem ik zeker even een kijkje! ♡