woensdag 17 september 2014

I'M SO FANCY (YOU ALREADY KNOW)

 Hey, even snel een outfit vandaag. Het is de bedoeling dat ik nu keihard zit te strijden voor een Grieks toets morgen, maar ik wilde héél graag nog even de foto's die ik en zusje gister hebben gemaakt hadden posten. Vorige zaterdag ben ik naar Rotterdam geweest om een bezoekje aan de Primark te brengen en een winterjas te kopen. Gelukkig zijn we geslaagd en heb ik nu niet alleen een warme jas, maar ook andere toffe items (oeps). Deze hoed kocht ik bij de Primark en het basic shirtje is ook daar gekocht. Gister en vandaag scheen de zon trouwens zo mooi, zo leuk.

hoed Primark  statement ketting Primark cardigan H&M shirt Primark broek Vero Moda schoenen Converse


Wat vinden jullie van de outfit?

11 opmerkingen:

  1. oeps eigenlijk is het de bedoeling dat ik nu ook keihard aan het grieksen ben maar op de een of andere manier ken ik nog net zoveel als een halfuur geleden hihihi
    oh en leuke outfit (en hoed) xoxo gossip girl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk met dat hoedje! Grieks toets? Jeetje lekker lastig! XO

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toffe outfit, die hoed staat je leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk! Dat hoedje staat je goed! :)

    Liefs,
    Adriënne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke outfit en je foto's zijn zooo mooi! Ik vind de cardigan trouwens heel erg tof! Hopelijk is de toets goed gegaan. :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Wat lief dat je een reactie achterlaat, heel leuk dat je een kijkje op mijn blog hebt genomen. Als jij ook een blog hebt neem ik zeker even een kijkje! ♡