zondag 31 augustus 2014

Sunday summary #1: Intratuinbezoekjes & DIYen

Yay, iets nieuws hier! Vanaf vandaag probeer ik elke laatste zondag van de maand een Sunday Summary te plaatsen. Letterlijk betekent summary natuurlijk samenvatting, wat betekent dat ik een soort samenvatting/overzichtje van mijn week zal geven. Hopelijk wordt het wat, en nog belangrijker, hopelijk hou ik het vol (haha). Stel je het dus een beetje voor als een soort mijn week in foto's/snapshots/instadiary enzovoort. Deze week was mijn laatste week vakantie. Benieuwd wat ik allemaal uitgespookt heb? Klik op read more voor meer foto's, lijstjes, en mijn favoriete muziek van deze week.

 Dinsdag kon ik mijn foto's die ik bij de HEMA had besteld ophalen. Via Naomi (little keys to happiness) kwam ik op de kortingcode voor foto's, dus was ik uiteindelijk lekker goedkoop uit, katjing!
 Een behind the scenes foto van dit artikel dat woensdag online kwam.
 Woensdag gingen we (alweer, ik was maandag ook al geweest lol) naar de Intratuin. Heel grappig dat de trein ook op de achtergrond langskomt, haha. Echt typisch Nederlands dit.
 Outfit van woensdag.
Vrijdag moest ik mijn boeken ophalen, yay :(. Emily was nog op vakantie, dus vroeg ze of ik haar boeken ook mee wou nemen. Gelukkig  paste het precies in mijn mand! :)

Dingen die mij deze week zijn overkomen:

 Aan het einde van de dag erachter komen dat er nog een stuk groen gezichtsmasker op mijn kin zit.
♡ Heel hard op de snoepautomaat in de Intratuin slaan en er vervolgens achter komen dat er een briefje met 'defect' op zit geplakt. 
♡ Een volwassen man uit de zwarte route van het klimbos zien worden getakeld (EN DAN ZELF NOG DAAR MOETEN KLIMMEN) 
 Te lui zijn om schoenen aan te trekken dus maar met 1 schoen half aangetrokken door de straat hinkelen om de container op te halen.
♡ De busruit als spiegel te gebruiken en even gekke bekken te trekken en daarna heel raar worden aangekeken door iemand in de bus. Vervolgens dus even goed kijken of er iemand áchter die ruit zit.

Vrijdagavond gingen we naar de Ikea!! Ik hou van de Ikea, dus ik ben altijd helemaal blij (net zo'n hond die uitgelaten wordt) als we er weer heen gaan. En, we kwamen terug met dit fluffy kleed dat in de aanbieding was. IK vind hem echt lekker zacht, en cosy voor de herfst. Sorry voor de donkere foto trouwens.
De hele week ben ik bezig geweest met mijn schriften op te pimpen. Als jullie nieuwsgierig zijn naar het eindresultaat, laat het even weten, dan zal ik ze op mijn blog of instagram zetten. Maandag ga ik met vriendinnen boeken kaften en dan gaan we die ook lekker oppimpen, vind ik zo leuk om te doen!
Knipsel uit een tijdschrift, echt schattig.
Jaa, ik hem 'm eindelijk! Donderdag ging ik met mama naar de stad en toen was zij zo lief om de helft van dit oogschaduw palette te betalen. Niet dat hij heel erg duur was, maar ik heb de afgelopen tijd misschien te veel geld uit gegeven, haha! Misschien ga ik deze nog reviewen, beslissen jullie maar!

Currently loves ♡ playlist

Vinden jullie dit leuk om te zien, of nooit meer doen? Laat het achter in 
je comment!

11 opmerkingen:

  1. Leuke foto's allemaal, ik wil dat palette van W7 zo graag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk artikel! Vind het kleed erg tof van Ikea! Haha, ik vind het ook altijd leuk om daar heen te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Anouck, bedankt voor je reactie! Leuke blog heb je, ik ga je volgen!

    Kus, Demi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk artikel! Ik vind je schrijfstijl echt geweldig! Je hebt echt een hele leuke blog! Liefs, Xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk artikel, en de foto's zijn heel mooi. Het lijkt mij heel leuk om een revieuw te zien.
      Liefs.
      Jonne

      Verwijderen
  5. Ik maak zo'n acht Intratuinbezoekjes per maand. Verdien er zelfs geld mee. Da's helemaal mooi natuurlijk. Loop er dan ook gemiddeld 48u rond per maand. Kikke. Hoe dan ook, vind je schriften erg gaaf! Kan zelf niet op dat soort schriftjes schrijven, heb van die ringbanden – waar ik alleen op de rechterpagina schrijf. Too bad. En ik wil de wereld verbeteren.
    Vandaag is ook mijn "laatste" vakantiedagje. Morgen tot acht uur naar school! Om te huilen, man. Maar goed. Komt goed?
    Jij in ieder geval veel succes deze eerste week! ;-)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk artikel! Waar heb je het W7 palette gekocht? Ik wil 'm ook nog kopen, it's so prettehhhh

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ik heb hem gekocht bij de OP=OP voordeelshop!

      Verwijderen
  7. Hoi!
    Omdat ik je blog supertof vind, heb ik je genomineerd voor de Liebster Award. Op mijn blog vind je een beschrijving van de award en wat je kunt doen als je genomineerd bent.

    X Cynthia
    www.MYDIYSIGN.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke DIY! XO
    p.s. doe jij al mee met mijn give-away?

    BeantwoordenVerwijderen

Wat lief dat je een reactie achterlaat, heel leuk dat je een kijkje op mijn blog hebt genomen. Als jij ook een blog hebt neem ik zeker even een kijkje! ♡