donderdag 7 augustus 2014

VLOG: Vakantie +Happy new lay-out!

Kijk in HD voor de beste kwaliteit.

Daar ben ik weer! Afgelopen vakantie heb ik stukjes gefilmd om er uiteindelijk een 'soort van' vlog van te maken, en zie hier het resultaat! Het is niet helemáál geworden hoe ik het wou, maar ik vind hem toch nog wel leuk geworden. Hopelijk vinden jullie het ook een leuke video! Abonneren mag altijd, vind ik lief.

En misschien heb je het al wel gezien, misschien ook nog niet, maar ik heb een nieuwe lay-out! Ik was de andere na een halfjaar wel een beetje zat, en ik was wel toe aan iets nieuws. De lay-out die ik hiervoor had hield ik trouwens wel het allerlangst uit, dus misschien keer 'ie wel weer een keer terug, haha. Ik ben nog op zoek naar een tutorial om de read more knop te veranderen in een leuk plaatje en dan ben ik klaar! Tips zijn altijd welkom haha.
Check ook mijn nieuwe handtekening >>>>>>
(en de nieuwe pagina voor nieuwe mensen hier)

13 opmerkingen:

  1. Je nieuwe lay-out is moooooooi! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je nieuwe lay out vind ik echt heel leuk! Wel vind ik het lettertype van de tekst iets te klein maar dat ligt ook aan mij denk ik, haha! Voor je read more knopje vind je het hier: http://www.simplebloggertutorials.com/2009/09/customize-read-more-option-new-feature.html, hopelijk heb je er iets aan! Ik vind je header echt heel leuk!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ja en je filmpje is ook echt heel leuk gemaakt! Lijkt me echt heerlijk om eventjes te varen :)

      Verwijderen
    2. Ja klopt, ik zag het net ook, ik pas het morgen meteen aan! Bedankt voor je tip trouwens!

      Verwijderen
  3. Wat een vrolijke nieuwe layout! Leuk filmpje ook! Die vorige layout heb ik ook een tijdje gehad, die was ook de langste die ik had, haha! Had daar zelfs m'n oude naam nog! ;-) Zie dat je nog steeds aan 't veranderen bent, leuk! (De beginpagina had een ander achtergrondje dan dit blog... :D) O, waar haal je trouwens die subtiele grijze achtergrond vandaan? Een of andere verzamelsite, ik kan nooit zo'n tof printje vinden, haha! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ja inderdaad, ik was nog niet helemaal tevreden. De achtergrond komt van www.subtlepatterns.com/, daar hebben ze heel veel toffe printjes!

      Verwijderen
  4. Waaauuw je nieuwe lay is mooooi! En leuke video!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige lay out <3 en wat een leuk filmpje :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw je hebt echt ene super leuke lay out! Heel mooi gemaakt, en een leuke video!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat lief dat je een reactie achterlaat, heel leuk dat je een kijkje op mijn blog hebt genomen. Als jij ook een blog hebt neem ik zeker even een kijkje! ♡