maandag 11 augustus 2014

Outfit: destroyed jeans

Vorige week gebeurde er iets wonderbaarlijks, mijn broek scheurde letterlijk uit elkaar. Natuurlijk heb ik wel eens een broek weg moeten doen omdat 'ie niet meer paste of omdat ik hem niet meer leuk vond, maar op de één of andere manier heb ik het nog nooit eerder gehad dat er een dikke scheur inzat, omdat ik misschien iets te veel van hem hield. Maar ja, omdat ik daar achterkwam midden in de drukke winkelstraat (hallo schaamte) hebben we maar gelijk een nieuwe broek gekocht, toevallig compleet aan stukken gescheurd, maar dit keer expres.

jeans ONLY cardigan ONLY shoes CONVERSE ketting TER STAL tas PRIMARK shirt FOREVER 21
Maar wat zit 'ie goddelijk! Echt, het voelt net alsof je in een joggingbroek loopt. Eigenlijk was ik op zoek naar een echt strakke skinny jeans, maar deze is net ietsie losser, en veel gaver dan die ene te strakke broek die absoluut niet lekker zit. 
Wat vinden jullie van mijn nieuwe jeans? 

8 opmerkingen:

  1. Leuke outfit! Je jeans is ook heel tof! Ik ben ook nog opzoek naar zo'n broek!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aah, nice! Ik vind je best nog leuker trouwens! :D In Nijmegen is er onlangs zo'n mega Only geopend, maar ik vind 't een beetje saai van binnen, hoop dat ze het andere winkeltje niet verwijderd hebben... ben allang niet meer in die kant van de stad geweest. Je blog ziet er goed uit trouwens! Vind die "inktvlekken" erg tof! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke outfit! Je vest is echt heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke outfit. Je vest is heel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind dit soort broeken altijd heel tof, maar ze gaan bij mij altijd zo snel kapot als ik er met mijn voeten in blijf haken tijdens het aantrekken haha! X

    BeantwoordenVerwijderen

Wat lief dat je een reactie achterlaat, heel leuk dat je een kijkje op mijn blog hebt genomen. Als jij ook een blog hebt neem ik zeker even een kijkje! ♡