donderdag 31 juli 2014

Travel | Diary #2 + outfit

Hey allemaal, daar ben ik weer! De afgelopen dagen waren weer heel leuk en ik heb weer genoeg foto's verzameld om er een (hopelijk!) leuke blogpost van te knutselen. Zondag was er een oldtimer dag in het centrum en daar zijn we even wezen kijken. Ook was daar een schattig bakkersmuseum, zo leuk! Vooral voor kleine kinderen was er veel te doen, maar ik kon me er ook prima vermaken (lees; je kon overal gratis eten pakken, haha). Maandag zijn we naar het Marine museum in Den Helder geweest, ook heel leuk en indrukwekkend om te zien. Hier heb ik helaas niet zo veel foto's gemaakt, simpelweg vergeten. Je kon een kijkje nemen in een grote onderzeeboot, echt heel gaaf.


(leuke random mensen)(haha)


Dinsdag waren we eigenlijk van plan een fluisterbootje te huren, maar omdat die al bezet waren doen we dat vandaag (donderdag). Die dag hebben we lekker rustig aan gedaan en gebarbecued. Woensdag zijn we met de veerboot naar Texel gegaan. En wow, wat is die boot groot! Ik heb nog nooit op zo'n reuzachtige boot gezeten, en hoewel het maar een klein stukje was, was het toch heel gaaf.

Zoal ik al zei, gaan we vandaag lekker varen in de omgeving hier, en morgen gaan we helaas al weer terug naar huis. Vanaf dan kan je weer om de dag artikelen verwachten, en er komt ook een vlog aan :). Tot snel!

2 opmerkingen:

Wat lief dat je een reactie achterlaat, heel leuk dat je een kijkje op mijn blog hebt genomen. Als jij ook een blog hebt neem ik zeker even een kijkje! ♡