vrijdag 29 augustus 2014

Outfit // back to school


Hallo vakantiegangers/schoolgirls. Vandaag heb ik weer een outfit voor jullie, deze week van afgelopen woensdag. Het was toen opeens best lekker weer, daar gaat mijn kaarsjes-aan-filmpje-op-plan. Er is natuurlijk niks mis met wat zon (J'aime le soleil!), maar ik snap soms ook echt niet meer hoe het zit met dat weer in Nederland. Maar oke, genoeg over het weer. Vorige week vond ik (naja, ik wist ergens wel dat 'ie ver onder mijn bed verstopt lag) mijn old skool tas weer terug. Aangezien school er al weer aan zit te komen, vond ik het wel leuk om er een outfit bij te plakken. Ik vind dit luchtige shirt met duifjes erop zo leuk! Duiven zijn echt leuk, en bovendien staan ze voor vrede en, met z'n tweeën, voor liefde.


Old school bag vintage (marktplaats) shirt Primark ketting Primark cardiagn H&M broek Bershka schoenen Converse
Ik denk dat je mij vaak zult zien verschijnen op school met deze outfit. Zit jij alweer op school?

12 opmerkingen:

  1. Ooooh die tas, wat geweldig, ik ben verliefd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke outfit! En die tas is zo tof<3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldige tas! Ik vind je hele outfit heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuke outfit! Ik vind het streepjesachtige patroon op de cardigan erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke vintage tas! Hij is echt super leuk. En die top met duifjes vind ik super schattig, en hij is leuk in combinatie met je ketting :) Leuke foto's Anouck xo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ahh die tas is zo tof! Oke, ik ben alweer veels te lang niet op je blog geweest *shame*. Superleuke outfit. Ik vind je ketting echt prachtig! Ik ga gelukkig niet meer naar school. Ik ben een webdesigner/DTP'er bij een heel leuk bedrijf! :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ahh wat een leuke GIF! Je broek ziet er trouwens echt suuuper fijn uit! En wat een toffe tas! <3

    BeantwoordenVerwijderen

Wat lief dat je een reactie achterlaat, heel leuk dat je een kijkje op mijn blog hebt genomen. Als jij ook een blog hebt neem ik zeker even een kijkje! ♡