maandag 25 augustus 2014

Haul | Schoolspul '14/'15 & Primark

Nog één weekje vakantie en dan is het ook voor mij weer afgelopen (NEEEE). Ik ben sinds vrijdagavond weer in ons kikkerlandje, en de komende week hoop ik heel veel te gaan bloggen, zodat er een aantal post klaarstaan als ik weer op school zit. Vorige week was ik helemaal afwezig hier in blogland, en toen ik thuiskwam zat ik een paar uur mijn bloglovin lijst af te werken totdat er 0 ongelezen posts overbleven. Nu zit ik weer lekker achter mijn bureau terwijl het buiten typisch Nederlands weer is. Ik had voordat ik wegging een Back 2 School shoplog opgenomen, maar, hij is weg. Gewoon weg. Anouck, die kluns heeft het weer gefikst om haar complete video te wissen! Echt verschrikkelijk, hartbrekend en au. Maar goed, dat was dat, ik wilde graag nog mijn schoolspullen aan jullie showen, maar ik begrijp dat elke bloglezer op het moment word bekogeld met Back2School posts, dus besloot ik om mijn Primark aankoopjes er ook nog bij te doen. Dus, als je genoeg hebt van de schoolspullen, scrol dan gewoon verder naar het Primark kopje. En van de schoolspullen weet ik de prijzen niet meer precies, maar bijna alles (behalve de passer, die komt van de V&D, 2,99) is van de HEMA, dus niet heel duur.


Back 2 School

 Snelhechters + 4 in 1 schrift
DIY snelhechter + DIY agenda (wat zal ik erop stempelen? Let me know!)
Ruitjesschriften + map
Washi tape, stempels, sticky notes

Primark

  Work out short 5,00
 Basic shirt 3,00 Shirt met hondjes 2,00 (sale)
 Joggingbroek 7,00 (volgens mij, ik ben het bonnetje kwijt)
#1 reinigingsdoekjes 3 voor 1,50  #2 panty's 3,00  #3 fake beautyblender 2,00  #4 Bloemetjes voor om je knot 2,00  #5 Bloemenhaarband 4,50

Zo, wat vonden jullie van mijn aankoopjes?



9 opmerkingen:

  1. Wat heb je leuke dingetjes gekocht! School wordt altijd leuker als je mooie schoolspullen hebt, hehe!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat veel leuke items! Ik moet ook nog steeds nieuwe spulletjes kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat shit met hondjes van de Primark vind ik echt geweldig! Je school spulletjes zijn ook super leuk! Hema heeft een een toffe collectie dit jaar, vind het jammer dat ik niet meer naar school hoef haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke spulletjes heb je gescoord, ik ben toevallig vandaag ook bij de Primark geweest!

    Je lay-out viel me direct op. LEUK! XO

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh die agenda (?) op je eerste foto lijkt me echt heel mooi! Is die ook van de HEMA?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa, het is een agenda van de Hema! Ik zie nu dat de foto er helemaal niet bij staat, oeps! Wat ben ik toch een geweldige kluns, haha. Ik heb 'm wel zelf versierd, dus hij ligt niet zo in de winkel. Ik heb de foto van de agenda apart nu toegevoegd!

      Verwijderen
  6. Wat een superleuke aankopen allemaal! Ik vind je DIY's ook enorm gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat lief dat je een reactie achterlaat, heel leuk dat je een kijkje op mijn blog hebt genomen. Als jij ook een blog hebt neem ik zeker even een kijkje! ♡