zaterdag 19 juli 2014

What time is it? Summertime.

En hoe! De afgelopen dagen waren weer heerlijk, zo fijn is dat. Alhoewel ik al een tijdje vrij ben, is gister ook voor mij de zomervakantie officieel begonnen. Donderdag ging ik voor de verjaardag van een vriendin (hoewel ze maandag pas jarig is, maar oke) wokken, dat was lekker! Het was een nieuw restaurant, en ze hadden echt van alles, van een wok tot pasta, en de toetjes! Echt overheerlijk, haha. Het was in ieder geval weer heel gezellig.

Kantjen shortje H&M Spijkerjack H&M olifantenketting (die zoals gewoonlijk verkeerdom hangt) Mango Top Forever 21 Tas Primark Shoes Converse
Woensdag droeg ik deze outfit. Toen ik veel te laat wakker werd, had ik nog een halfuurtje om op school te verschijnen en mijn rapport op te halen. Even stressen, maar we waren op tijd. Wel leuk om te zien dat een paar random dingen uit mijn kledingkast nog een beetje leuke outfit kunnen vormen.

Ik twijfelde even of ik hier iets over moest plaatsen, maar na het o zo gezellige wok-feestje kwam ook bij mij het verschrikkelijke nieuws over het neergestorte vliegtuig aan. Echt heel erg, ik heb er geen woorden voor. Bah.  Ik vind dat het wel goed is om er even aandacht aan te geven, want nare dingen in de wereld verzwijgen die er wel zijn, is ook niet goed, toch? Gelukkig zijn er ook nog genoeg fijne dingen waar we dankbaar voor mogen zijn, de zomervakantie bijvoorbeeld! De High School Musical-fans onder ons hadden de titel vast al opgemerkt, haha. Als je je ooit heel verdrietig voelt, luister HSM liedjes, ik beloof je, daar word je blij van.

4 opmerkingen:

  1. Hahahaha, het eerste wat ik merkte is de titel. Daar was ik 4 jaar geleden wel een beetje fan van. Leuke outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke outfit, hele mooie shorts en een superleuke tas!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed dat je iets noemt over de vliegtuigramp op je blog. Ik heb het zelf ook gedaan en dacht eerst 'oké ik weet helemaal niet goed hoe ik het moet zeggen of misschien zeg ik wel wat verkeerd'. Maar je hebt wel echt gelijk, ik denk dat het belangrijk is dat je het niet negeert en ook over dit soort dingen op je blog kunt schrijven.
    Ik vind je outfit trouwens heel mooi, moest ik natuurlijk ook nog zeggen :) Zeker je tas (je zou niet denken dat die van de Primark komt!) en shortje, leeuk! En je staat ook vrolijk op de foto's!
    Liefs, Luna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuke outfit!
    Simpel maar mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat lief dat je een reactie achterlaat, heel leuk dat je een kijkje op mijn blog hebt genomen. Als jij ook een blog hebt neem ik zeker even een kijkje! ♡