zaterdag 26 juli 2014

Travel | Diary #1

Hey! Het leek me leuk om af en toe tijdens mijn vakantie een diary te schrijven typen, gewoon omdat ik het leuk vind om af en toe te schrijven, en misschien vinden jullie het ook wel leuk om te lezen waar ik allemaal uithang, haha. Ik ga niet elke dag achter mijn laptop hangen, daarvoor ben je immers niet op vakantie toch? Ik typ dit nu 's avonds in bed (met een lekkere kop thee, yum!), maar waarschijnlijk komt het zaterdag online, want er moet nog iets met de wifi worden gefixt, haha. Maar oke, hier zijn wat foto's die ik al gemaakt heb.



We zitten in een huisje in Noord-Holland. Het ziet er heel leuk uit hier, en ons huisje is gaaf!! We hebben twee badkamers, een zonnebank en een sauna (!). Echt heel tof, haha. Tot snel!

7 opmerkingen:

  1. Lekker zeg ... toe maar; een zonnebank ! Enjoy... zoals iedereen genieten wil.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf dat jullie een sauna hebben in het huisje :) geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh lekker, een eigen sauna! Wil ik ook :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er uit als een leuke vakantie! En een sauna in een vakantiehuisje, wat gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een chille eenheid daar! Geniet ervan! :-) Vakantie is zo lekker! Liefdeliefdeliefde!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aah lekker! Leuke foto's trouwens, nog veel plezier Anouk ♥ Spreek je snel weer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie foto's! En wat een leuk muis-aaanwijzer heb je haha (heb gister de film gezien, janken voor het leven!)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat lief dat je een reactie achterlaat, heel leuk dat je een kijkje op mijn blog hebt genomen. Als jij ook een blog hebt neem ik zeker even een kijkje! ♡