zondag 13 juli 2014

Amsterdam.

Amsterdam is prachtig, maar nog mooier als het zonnetje erbij schijnt. Wauw, wat was het gister mooi weer daar! Ik wou heel graag mijn nieuwe lens uitproberen, en welke plaats is daar nou beter voor dan onze mooie hoofdstad? Via een vriendin regelde ik een onwijs goedkoop treinkaartje, en in Amsterdam aangekomen ging ik met mama - die elk weekend daar is, ik ben absoluut niet jaloers, echt niet - rondlopen en natuurlijk even shoppen. Ik ben ook even in de Forever 21 geweest, en het was echt lekker rustig! Ik zal mijn aankoopjes later laten zien. Hier zijn wat plaatjes die ik gister heb geschoten, geniet ervan! :)


Wat vinden jullie van Amsterdam en de foto's?

8 opmerkingen:

  1. Mooie foto's! Ik krijg echt zin om naar Amsterdam te gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's! Ik woon middrn in het centrum van Amsterdam, en wat is het leuk! Je moet vaker gaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige foto's heb je gemaakt! Heel sfeervol :) xo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's! Leuke blog heb je! x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Amterdam blijft een prachtige stad, mooie foto's heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's Anouck! Sinds wanneer heb je trouwens deze mega coole muis? Hij is awesome, haha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, thanks! Ik vond 'm wel bij mijn tfios-mood passen ;)

      Verwijderen
  7. Amsterdam is een super stad! Super mooie foto's heb je gemaakt! X

    BeantwoordenVerwijderen

Wat lief dat je een reactie achterlaat, heel leuk dat je een kijkje op mijn blog hebt genomen. Als jij ook een blog hebt neem ik zeker even een kijkje! ♡