maandag 7 juli 2014

SHOPLOG MANGO, VERO MODA & THE STING

NOG MAAR 2 TOETSEN TE GAAN! Vandaag heb ik (tenzij ik iets moet herkansen) de laatste twee toetsen van dit jaar, hoera! Vanavond ga ik met 3 vriendinnen naar The Fault In Our Stars (yaaay) en morgen gaan we met de hele klas wokken (yum!) en daarna hebben we, met bijna de hele klas, een slaapfeestje bij iemand thuis (yayayayay). Maar by the way, vandaag heb ik weer wat nieuwe items die ik jullie wil showen. Zaterdag had ik even nergens meer zin in, dus besloot ik even naar buiten te gaan. En helaas voor de portemonnee kom ik dan altijd in de stad uit. Want het beste medicijn voor de vrouw is shoppen, nietwaar?

 Ananas crop top The Sting 9,99
Top met madeliefjes The Sting 9,99
 Olifant ketting Mango 6,95

 Peplum top Vero Moda 22,95
 Pyjama top Mango 12,99

Wat vinden jullie van mijn aankoopjes?

16 opmerkingen:

  1. Leuke items! Die croptop met ananassen is mijn favoriet <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De lieve kanten...wel iets prijzig voor mouwloos topje...maar mijn favoriet.
    En pyjama topje...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke aankopen, die crop top is zo leuk!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die croptop met die ananassen is zo leuk!! En die peplum top, wauuwwiee! Echt hele leuke aankopen. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke dingetjes heb je geshopt! Die eerste twee tops zijn mijn favorieten :) Veel plezier met je klas en je vriendinnen! En succes met je toetsen natuurlijk.

    Liefs, Saar.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Shirtjes van de sting zijn leuk! 't Olifantje vind ik ook erg cute! Wat leuk dat je uitjes doet met je klas! Ik hoop dat wij volgend jaar dat ook nog doen! :')

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, wat heb je leuke dingetjes gekocht! Vooral die ketting vind ik er heel erg mooi uitzien!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. OMG, Ananascrop top! Ik ben er helemaal verlliefd op! Succes met je toetsen en het klinkt al een hele gezellige klas! XO

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt echt super leuke aankoopjes gedaan! Die crop top van de sting vind ik echt fantastisch! En die ketting is ook echt ontzetten cute. Ik ben echt super jaloers op je kleding rek ik vind dat zo leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke dingetjes! <3
    Heel veel succes met je laatste toetsen, en daarna VAKANTIEEEEEE.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuke items heb je gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke aankoopjes! Ik hoop dat je toetsen goed zijn gegaan! :-)
    Je hebt een leuke blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke aankoopjes zeg! Ik vind die top met ananasjes heel erg cute, en het shirtje met madeliefjes heb ik ook! :)

    Liefs

    Evelien

    BeantwoordenVerwijderen

Wat lief dat je een reactie achterlaat, heel leuk dat je een kijkje op mijn blog hebt genomen. Als jij ook een blog hebt neem ik zeker even een kijkje! ♡