donderdag 19 juni 2014

Outfit: Collars in the playground


 kraagje Bijou Brigitte shirt Primark jeans Vero Moda tas Primark schoenen Converse

Een tijdje geleden kocht ik dit schattige peter pan kraagje bij de Bijou Brigitte. Ik was hem eerlijk gezegd al weer een klein beetje vergeten (dit is echt heel erg), maar vorige week vond ik hem weer en deed ik hem om. Ik vind ;m echt heel schattig, en het is net weer wat anders dan bijvoorbeeld een statement ketting om je nek. Het enige nadeel is dat 'ie soms schuin gaat zitten, haha. Vandaag scheen de zon weer eens lekker en besloot ik weer outfitfoto's te gaan maken. Met Annabel, mijn lieftallige zusje/fotograaf, uiteraard. Over iets minder dan twee weken begint de toetsweek, en tot die tijd hebben we gelukkig niet heel veel huiswerk. Vandaag heb ik een wiskunde so, en morgen een toets Engels, en (dat bedenk ik me nu, terwijl ik dit zit te typen) volgende week moeten we nog een presentatie voor biologie en een mini spreekbeurt voor Duits houden. Heel veel leren voor de toetsweek dus, en natuurlijk het wk kijken, hup Holland hup! Hoe gaan jullie komende weken eruit zien? En oh, er komt een winactie aan, stay tuned! :)

4 opmerkingen:

  1. Super leuke simpele outfit draag je! Ik vind je all stars echt heel mooi, ik heb de hoge witte maar bij jou zijn all stars veel leuker door je kleine voetjes hihi jaloers. En die broek is leuk als je hem zo oprolt! En bedankt Anouck voor je leuke reactie op mijn blog. Werd er helemaal vrolijk van! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heerlijke simpele outfit! Geen poespas. Love it! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. superleuke outfit Anouck, dat kraagje is echt heel gaaf

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke outfit! Simpel maar toch classy door dat kraagje! Je nieuwe header is trouwens erg leuk! Heel veel succes met je toetsweek, you can do it girl! :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Wat lief dat je een reactie achterlaat, heel leuk dat je een kijkje op mijn blog hebt genomen. Als jij ook een blog hebt neem ik zeker even een kijkje! ♡