zaterdag 14 juni 2014

Outfit 14 juni 2014

Ik vind outfits toch wel één van de leukste dingen om te plaatsen. Op zich komt dat best goed uit, want ik heb het woordje 'fashion' in de naam van deze blog gestopt. Anyway, vandaag heb ik weer een outfit voor jullie! Ik schaam me er een beetje voor hoe vaak ik dit shirtje wel niet aanheb, maar het is zo'n fijne basic dat óveral bij past. Ik heb echt meer basics nodig, en wat meer zomerkleding. Niet dat ik niet al te veel kleren heb, haha. Binnenkort maar weer eens een wishlist opstellen.

 Shirt Voque Vest New Yorker Broek Vero Moda Schoenen Nike Tas Primark

Vandaag had ik eindelijk weer eens met een vriendin waarmee ik al een tijdje niks mee had afgeproken iets gedaan, en dat was heel gezellig. Weer thuis was ik doodop, komt vast door het weer. Even later bood mijn lieve zusje zich vrijwillig ( het warme weer heeft ook iets met haar gedaan) aan om foto's te maken, dus dat gingen we doen. Nu moet ik weer gaan leren voor school, so wish me luck. Nog maar een paar weekjes tot de zomervakantie, hiephiephoera!

10 opmerkingen:

  1. Super leuke outfit! Ik vind dat turquoise kleurtje in je sneakers echt tof! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele gave outfit! Alles past perfect bij elkaar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke outfit! Achteraf heb ik toch een beetje spijt dat ik dat shirt toch niet gehaald heb, want zo blijkt maar weer dat je 'm dus super goed en veel kan combineren... Maarja, hihih. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toffe outfit, ik vind je schoenen echt heel gaaf! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuke outfit! Het shirtje heb ik ook (goh, wie niet haha). Ik vind je tas en schoenen ook echt heel tof!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat een leuke outfit! Ik vind de tas echt onwijs mooi, en het shirtje heb ik ook! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat lief dat je een reactie achterlaat, heel leuk dat je een kijkje op mijn blog hebt genomen. Als jij ook een blog hebt neem ik zeker even een kijkje! ♡