dinsdag 20 mei 2014

How to wear: a simple (Voque) shirt

Iedereen kent waarschijnlijk wel dat geweldige gevoel wanneer je je nieuwste kleren combineert in een outfit en zo de deur uitstapt. Heerlijk vind ik dat. Maar helaas is de pret (bij mij dan) vaak na een aantal keer alweer over en stap ik weer terug op de basic/casual items die ik daarvoor ook altijd al aanhad. Herkenbaar? Kijk dan snel verder hoe ik een simpel shirtje in vier verschillende outfits combineer! Als voorbeeld heb ik mijn nieuwste liefde aka het gratis Voque shirtje die je bij het tijdschrift kreeg gebruikt. Check onderaan het artikel waar alles vandaan komt. 


Festival Fever

Classic

♫ Classic ♫ 

 Bad Guuurl

                                                                          ♫ Bad  

Summer


Festival Fever
Blouse: New Yorker
Jeans: Bershka
Zonnebril: Primark
Shoenen: Converse

Classic
Blazer: H&M
Boyfriend jeans: H&M
Tas: Primark
Slip ons: H&M

Bad Guuurl
Jack: Sting
Jeans: Bershka
Beanie: Tally Weijl
Schoenen: Converse

Summer
Jeans short: Vintage
Canvas tas: Hema
Bloemenkrans: DIY (klik hier voor Sam's artikel!)
Ring: H&M
Schoenen: Converse

14 opmerkingen:

  1. Oeh wat een leuk artikel! Die eerste is mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh, leukleuk! Ik vind je eerste outfit nicee! Echt chill dat dat gefestival met kleding dikke hit is nu! Vind ik leuuuk! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk artikel! Ik vind eigenlijk alle outfits heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke outfits, 1 en 4 zijn mijn favorieten! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dit leuk gedaan! Ik heb 'm ook (maar dat wist je al, haha!) en zie nu iedereen ermee lopen. Ik vind 'm nog steeds leuk maar ergens ook weer niet, omdat iedereen die ik nu spreek 'm via mij of iemand anders weer heeft gekocht. Mijn eerste 'festival' inspired outfit vind ik het allerleukst, heel origineel dat je het op verschillende manieren hebt gecombineerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuk artikel, en veel verschillende leuke outfits! Ik vind de summer look zo leuk (:

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk artikel! Ik denk dat het festival outfit mijn favo is! XO

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk artikel ! Ik herken me zeker hierin, want ik draag ook vaak basic items. Terwijl ik dit typ draag ik ook het vogue t-shirtje hihi hij is echt leuk he! Ik ga binnenkort op mijn blog ook een artikel maken over hoe ik 'm combineer. Je hebt echt hele leuke en verschillende setjes gemaakt. Ik vind de eerste outfit het leukst, omdat ik zulke blouses echt heel tof vind. Maar het shirtje is inderdaad ook leuk te combineren met een blazer. Je hebt echt leuke foto's gemaakt, je blog is zooo leuk haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuke voorbeelden! ik heb het shirtje nog niet aangehad, morgen maar eens doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele leuke stijl heb je! Ik vind vooral die festival look leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk artikel! Laatst zag ik de editie met het T-Shirt liggen en ik had 'm bijna meegenomen. Maar ik twijfelde een beetje omdat ik niet wist of 'ie te klein of te groot zou zijn. Leuke outfits! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hele leuke outfits! m'n favoriet is denk ik festival fever, maar ook bad guuurl, allemaal leuk! (: xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuke blogpost! Helaas was ik te laat met het kopen van de Vogue, want het nummer waarbij je het shirt krijgt is alweer uit de winkels. Mijn favoriete outfit is de eerste!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat lief dat je een reactie achterlaat, heel leuk dat je een kijkje op mijn blog hebt genomen. Als jij ook een blog hebt neem ik zeker even een kijkje! ♡