vrijdag 9 mei 2014

My life on Instagram #5

De maand april is weer voorbij, de tijd vliegt echt voorbij. Ik weet niet meer wanneer ik voor het laatst een My life on Instagram heb gepost *kijkt in archief* O, het was in begin februari, dat is al weer een tijdje geleden. Jeetje, en het lijkt nog zo dichtbij. Ik heb de instagram widget trouwens verplaatst, naar onderaan de pagina, dat vind ik wel leuk staan. Hier zijn mijn laatste 10 instagram foto's, je kan mij vinden onder de naam @anouckhoorn!


In de vakantie was ik met mijn zusje naar de boerderij in de buurt geweest, en er waren net lammetjes (op Google stond dat je baby geitjes ook gewoon lammetjes noemt, ik dacht dat dat alleen de naam voor kleine schaapjes was) en die waren heel erg schattig. Deze kwam even nieuwsgierig kijken.

Sneak peek van mijn nieuwe kledingkast. Onlangs hebben jullie die al een keertje kunnen zien, ik hou van hem. Klik hier als je het artikel nog niet gezien hebt.
In de vakantie hadden we met z'n vijven afgesproken, eerst gingen we naar de kermis (alhoewel ik helemaal niet zo'n kermismens ben, maar het was wel gezellig) en daarna aten we pizza! Nomnomnomnom. 'S avonds had een vriendin mijn haar gestyled, dus toen had ik stijl haar. Het was wel leuk, maar ik heb toch liever het haar dat ik normaal heb, haha!

Een outfit van de vakantie, klik hier voor het gehele artikel.

De donderdag voor koningsdag kwamen mijn nichtje en neef naar ons toe, en dat was ook heel gezellig. Mijn nichtje had een vriendinnetje meegenomen, want ze wonen in Duitsland en dat vriendinnetje wilde ook heel graag een keer mee naar Nederland en koningsdag meemaken. Dit was volgens mij vrijdag toen we naar de stad gingen en toen moesten we even wachten en gingen we foto's maken met photobooth, haha.

#selfie
Hier had ik gewoon even zin om in een boom te klimmen, net als vroeger. Het wonderbaarlijke eraan was dat het me ook nog gewoon lukte. En dat was natuurlijk even een (awkward) foto'tje waard.
Als ik samenvattingen maak, wil ik ze altijd zo mooi mogelijk maken, want dan denk ik dat het leren nét wat makkelijker gaat (haha), dus hier zijn wat bloemetjes toegevoegd. :)
Eigenlijk vind ik dit echt een hele lelijke foto (naja, ik sta er lelijk op), maar het was in ieder geval weer heel gezellig in een tussenuur in de aula. En ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel helemaal eens ben met de quote "Life would be perfect if we had these"
Polaroids! Ik ben er nog steeds vet blij mee. Op het moment hangen ze aan een touwtje met wasknijpers, ik vind het wel schattig staan. Als je wilt mag je je instagram naam hieronder achterlaten,  vind ik leuk!

6 opmerkingen:

  1. Leuke foto's!
    Mijn insta is @emmaathings :)
    X Emma
    lifethingsbyemma.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuke foto's! Super lief die geit! x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's! Grappig dat je bloemetjes op je samenvattingen zet haha, maar inderdaad leuker om te leren! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke foto's! En wat een schattig geitje zeg :) xo

    BeantwoordenVerwijderen

Wat lief dat je een reactie achterlaat, heel leuk dat je een kijkje op mijn blog hebt genomen. Als jij ook een blog hebt neem ik zeker even een kijkje! ♡