woensdag 7 mei 2014

MIJN NIEUWE OPEN KLEDINGKAST! :)


Ik ben echt on-wijs blij met mijn nieuwe open kast, ik ben verliefd op 'm. Mijn oude kledingkast stamde af van de vorige bewoner van ons huis, dus het werd tijd voor een nieuwe. Ik ging op zoek naar de ideale kast voor mij, en ik had al een idee van een paar kledingrekken bij elkaar met een klein kastje of zoiets voor ondergoed, sokken, panty's en andere dingen die je niet op kan hangen.

Deze kledingroedes zag ik een jaartje geleden bij Jiami van Lifesplash.nl langskomen, die heb ik gekocht, want ze zijn echt heel handig (makkelijk aan de muur bevestigend, vet goedkoop) en nemen niet zoveel ruimte in. Ik heb er twee van de Ikea meegenomen, en daaronder staat een open kast, ook van de Ikea. Ook deze is niet groot en past precies eronder. Hij heeft 3 vakjes waar je dozen of mandjes in kunt stoppen als je dat wilt. Ik heb in 2 van de 3 KASSET dozen gestopt (past precies!) en eentje leeg gelaten.

15 opmerkingen:

  1. Oooh wat ziet het er tof uit zeg! Ik ga volgend jaar op kamers en deze kledingkastcombinaties vind ik dan super handig en mooi. :)))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb je foto even opgeslagen in mijn map met kamerinspiratie foto's haha.

      Verwijderen
  2. Supergaaf! Zoiets zou ik ook graag willen, maar dat zal alleen bij een droom blijven... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw leuk hoor! Dit ga ik onthouden voor als ik ga samenwonen met mijn vriend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah superleuk! Ik moet ook nog beugels vinden! XO

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is echt super leuk! Ik wil ook zo graag een open kedingkast!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een toffe kledingkast! Heel mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hihih, je had me er al enthousiast over verteld toen je naar de Ikea ging! Het is inderdaad heel erg leuk geworden! Ik heb gewoon een los kledingrek in mijn kamer staan. Blijft de stang goed hangen? Ik heb zo´n soort stang ook overwogen te nemen, maar was bang dat het niet sterk genoeg zou zijn. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk, dit heb ik ook. Heeft toch wel iets he zo'n open kast?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik wil dit ook!!! AAAHH Het ziet er zo gaaf uit! Maar ik heb hier echt veel te veel kleding voor... Die eerste croptop achtig iets is echt heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ziet er super goed uit ik wil ook zo'n kledingrek!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat lief dat je een reactie achterlaat, heel leuk dat je een kijkje op mijn blog hebt genomen. Als jij ook een blog hebt neem ik zeker even een kijkje! ♡