vrijdag 11 april 2014

Polaroids zijn leuk ♡♡♡♡


Toen ik hoorde dat ik de winactie van Judith van another way of blogging had gewonnen was ik heel erg blij, ik mocht 5 polaroids laten afdrukken! Met de app Printic op je smartphone kan je heel simpel foto's van je telefoon laten afdrukken als polaroid. Superleuk en ook heel makkelijk! Als je de app download kun je gemakkelijk foto's selecteren die je wilt afdrukken. Na 3 à 5 dagen ontvang je ze dan in een schattig oranje envelopje, zo leuk! Na deze polaroids te hebben gezien wil ik er nog meer, haha. Misschien toch maar eens gaan sparen voor een old school polaroidcamera :)


10 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Ik ben helemaal verliefd! Ga dit snel een keer bestellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw dit is echt heel erg leuk, lijkt me leuk om zulke foto's op je muur te plakken van je kamer. Vooral die foto van jezelf met het bloemenhaarbandje vind ik heel schattig. Je hebt leuke foto's uitgezocht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo leuk dat je ze tof vindt! Heel veel plezier ermee!:) XO

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. en ooooh: mag ik vragen wat het lettertype is van je tabbladen? Ik ben zooolang opzoek geweest, maar kan hem niet vinden:(

      Verwijderen
  4. Leuk dat je dat had gewonnen! Ik houd ook van polaroid. Ze zijn erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat lief dat je een reactie achterlaat, heel leuk dat je een kijkje op mijn blog hebt genomen. Als jij ook een blog hebt neem ik zeker even een kijkje! ♡