zaterdag 19 april 2014

I'm addicted to...#2

Op de vorige 'I'm addicted to...' kreeg ik super veel leuke comments, dus leek het me leuk om het nog een keertje te doen, ik vind het zelf ook heel leuk! Voor niet geval je het niet snapt, het is gewoon een soort favorites of the month/monthly musthaves, maar dan in een ander jasje. Deze maand ben ik weer lekker verslaafd aan de volgende dingen, veel lees- en kijkplezier!


 De vorige keer had ik ook thee in het rijtje staan, dus dat heb ik nu ook gedaan, want wat is 'ie lekker! In tegenstelling tot de ontspanningsthee uit het vorige artikel maakt deze thee je juist wakker, handig als je nog veel moet leren. Pickwick heeft een hele lijn met allerlei soorten thee, van liefdesthee tot slaapthee, heel leuk.

 Deze doekjes zijn van de Primark en ze maken je gezicht schoon en vetvrij. meestal als ik 's avonds m'n make up eraf heb gehaald, pak ik een doekje en wrijf het over mijn gezicht, en dan voelt het heel fris aan. Bovendien zijn ze onwijs goedkoop, 1,50 euro per pakje.

 Toen Luna een artikel schreef over deze app, was ik gelijk enthousiast. Ik had hem gelijk gedownload en gebruik hem nu bijna iedere dag! En dat is echt een uitroepteken waard, want zo ongelooflijk sportief ben ik niet, hahahaha, sorry. Ik ben niet lui, maar sportief? Nee, ik maak liever foto's en schrijf. Maar by the way, de 7 minute workout app is heel fijn en handig voor als je geen tijd hebt om naar de sportschool te gaan maar toch fit wilt blijven. Gratis voor apple en android. 

 Ik vind het ook heel leuk om gezellige hoekjes te creĆ«ren in mijn kamer. Ik heb niet de grootste kamer maar toch probeer ik het een beetje leuk en 'gezellieee' te maken. En ohh, ik heb zo'n leuk idee voor mijn kledingkast! Die van mij valt nu bijna uit elkaar en ik heb bij de ikea echt een heel gaaf systeem gezien, en aangezien ik nu vakantie heb ( yessss, een andere keer meer over mijn plannen) kan mijn mini droom van een open kast wel eens waar worden. Ik hou jullie op de hoogte!

 Ik ben ook addicted to spring. Het is altijd al mijn favoriete seizoen geweest, en foto's maken van alle moie dingen in de natuur is zo leuk! Ik vind deze twee wel mooie gelukt.

Waar zijn jullie verslaafd aan?

10 opmerkingen:

  1. Leuke post! Die app lijkt me ook heel gaaf, ik kan 'm alleen jammer genoeg niet downloaden op mijn mobiel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh, die app ga ik ook meteen downloaden, klinkt super handig! :))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk artikel, die app zal ik ook maar even snel downloaden!

    Liefs, Elbrich

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk artikel! Leuk, dat hoekje in je kamer:)
    En mooie foto's.

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk artikel, ik houd van zo'n lente foto's <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk artikel! Je hebt echt een leuke blog, ik ga je nu volgen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey wat een leuke app is dat! Door jou heb ik 'm nu ook gedownload.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeh balen! Kan alleen met ios 7 en ik heb een iPhone 3. Jammer!

      Verwijderen
  8. Wat een leuk artikel om te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat lief dat je een reactie achterlaat, heel leuk dat je een kijkje op mijn blog hebt genomen. Als jij ook een blog hebt neem ik zeker even een kijkje! ♡