zondag 13 april 2014

Hey you smiling you - Tumblr shit

Dat is de naam van mijn tumblr, voor het geval je het niet doorhad. Ik ben echt verslaafd, en de laatste keer dat ik weer wat plaatjes van mijn tumblr had verzameld was alweer een tijdje geleden, dus leek het me wel weer leuk om wat inspiratie, of ja, wat geweldige plaatjes te laten zien!
Dit weekend was in tegenstelling tot vorige week lekker rustig. Straks, om 3 uur 's nachts komen de Mtv movie awards op tv, en dat wil ik heel graag zien. Maar ik ga mezelf het niet aandoen om de wekker om 5 voor 3 te zetten, dus kijk ik morgen de herhaling wel. Deze week hebben we nog 2 toetsen en een verslag in te leveren, en dan is het vakantie! Ik heb er echt zin in, hoewel er (nog) niets op de planning staat. Het gaat echt snel dit jaar.


Wat is jullie Tumblr?

9 opmerkingen:

  1. Heerlijke inspiratie! Vind vooral de kamer erg mooi! ☺ Mijn tumblr is http://springsheen.tumblr.com/. Fijn dat je al bijna vakantie hebt, ik heb helaas maar 1 weekje, maar daarna 2 weken doorknallen met de examens, kan bijna niet wachten, hihi :) Vind je blog echt leuk om te lezen, blij dat je regelmatig een lieve reactie achter hebt gelaten op mijn blog anders had ik je blog denk ik nog niet ontdekt!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke inspiratie! Ik hou echt van tumblr! Al die plaatjes zijn zo jaloersmakend! Mijn tumblr is: stylish-strangers.tumblr.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oo, dat ziet er heerlijk uit! Die plaatjes. Damn, dat is echt Amerikaans enzo. (Feel-good-movie-stijl) Vakantie? Echt? Wanneer is die van mij dan? Ik heb nog geen vakantie. *Gaat een klein beetje dood* Ik moet zes hoofdstukken leren deze week, >1000 woordjes Duits. Een normale schoolweek+ dus. Ik ga strakjes maar wat paaseitjes kopen om die 'leergedachte' te verzachten. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben Sophie. Wauw, dit is het account van mijn vader. Faal, faal.

      Verwijderen
  4. Jaaaa, tumblr inspiratie! Altijd leuk! :)

    Liefs,
    Adriënne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeh, dat ziet er leuk uit! Ik heb op de één of andere manier meer met WeHeartIt, maar Tumblr is ook heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat lief dat je een reactie achterlaat, heel leuk dat je een kijkje op mijn blog hebt genomen. Als jij ook een blog hebt neem ik zeker even een kijkje! ♡