dinsdag 27 januari 2015

"HUH, EEN FOTO OP HOUT?"


 Dat was het eerste wat ik dacht toen ik de website van www.fotoophoutstunter.nl bezocht. Want een foto op canvas of in een simpele lijst ken ik wel, maar op hout? Dat is nieuw voor mij! Ik was dus ook heel blij toen ik een foto op hout mocht bestellen. Nieuwe dingen om uit te proberen zijn immers altijd leuk!


Ik bestelde mijn foto op hout via www.fotoophoutstunter.nl. Hier kan je een foto op vuren-, lariks- of steigerhout bestellen. Ze garanderen de laagste prijs, altijd fijn! Het bestelproces liep me heel gemakkelijk af, dus ook de internetdummies zijn welkom in de webshop ;)

Ik plaatste mijn bestelling op 17 januari (zaterdag) en ontving hem op de 23ste (vrijdag). Voor mijn gevoel is dat niet heel lang, fijn! Het pakketje kwam gelukkig helemaal heel aan, en het hout (laten we het zo maar even noemen) was heel netjes verpakt. Ik ben heel tevreden over het resultaat, hij staat heel leuk op mijn kamer. Wat vinden jullie van mijn foto op hout?


Dit artikel is geschreven in samenwerking met www.fotoophoutstunter.nl. In dit artikel heb ik mijn eerlijke mening gebruikt en mij niet laten beïnvloeden door de producent. 


7 opmerkingen:

  1. Ik vind het prachtig ! Heel mooi en lijkt sepia...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh, dit ziet er echt heel leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een knappe meisjes, vooral die middelste, net een model! <3 (oh en die foto met dat hout is ook heel mieters hoor)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw dit vind ik echt heel vet! Zou ik ook wel willen, ik heb op dit moment alleen canvas foto's haha maar dit lijkt me ook leuk om te laten maken. Die letters van c'est la vie vind ik ook heel tof :) Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh en de foto is trouwens echt super lief! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat ontzettend leuk een foto op hout xx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat lief dat je een reactie achterlaat, heel leuk dat je een kijkje op mijn blog hebt genomen. Als jij ook een blog hebt neem ik zeker even een kijkje! ♡